خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

شهر توریستی آنتالیا

آنتالیا شهری ساحلی در دریای مدیترانه یکی از توریستی ترین شهرهای ترکیه که در اکثر اوقات سال آب و هوای معتدل و نسبتاً شرجی و مناسبی دارد البته در زمستان ها کمی سردتر است و بهترین موقع برای سفر به این شهر توریستی و تفریحی فروردین تا آبان ماه است.

 

 تور آنتالیا بیشتر مقصد تفریحی و برای استراحت یا ماه عسل های عاشقانه انتخاب می شود ولی برای کسانی که به تاریخ علاقه مند هستند هم آثار تاریخی وجود دارد که از سفر به این شهر لذت ببرند.

 

از جمله مکان های تاریخی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

منار شیاردار، دروازه هادریانوس، موزه تاریخی، اسپندوس، هیرا پلیس و پاموکاله، مینی سیتی آنتالیا (پارک کوچک که نمونه‌ی مینیاتوری برخی از مناطق دیدنی ترکیه)و...

 

از تفریحات دیگر و جاذبه های گردشگری که می توانید در آنتالیا داشته باشید

 

می توان از: آکواریوم آنتالیا، پارک آبی و دلفین های تروی، قایق سواری در آبهای خروشان، انواع ماساژ ها و حمام ترکی، رستوران ها و کافه ها و مراکز بزرگ خرید این شهر نام برد.

 

 

در  تور آنتالیا مشکلی برای محل اقامت خود نخواهید داشت چون این شهر ساحلی پر است

 

از هتل های 5 ستاره و لوکس که در مناطق مختلف ترکیه مانند کمر، لارا و بلک پخش هستند هتل های که با امکانات و برنامه های که دارند به تنهای از پس سفر چند روزه شما برمی ایند و برنامه شما را کاملاً پر می کنند که اگر بیشتر مایل بودید به استراحت در خود هتل بپردازید

 

 و زیاد مشتاق به گشت و گذار و دیدن از مکان های که برایتان نام بردیم را نداشتید در خود هتل حسابی سرتان گرم شود و با بهترین امکانات از شما پذیرایی شود.

پس با رزرو تور از یک آژانس معتبر می توانید با خیال راحت سفری خوش داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.