خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

چاقی موضعی زیر بغل

 

برای چاقی موضعی روش های زیادی ارائه شده است که جدیدترین آنها لیزر اسمارت لایپو و دستگاه لیپوماتیک  است. این لیزر می تواند با کمترین عوارض جانبی چربی ها را از بین برده و اندامی زیبا و جذاب را برایتان به ارمغان بیاورد. یکی از جاهایی که چربی در آنجا تجمع پیدا می کند، زیر بغل و بازوها است. در این مقاله سعی داریم که بهترین روش درمان به همراه طرز انجام آن برای این مشکل را در کوتاهترین زمان ارائه دهیم.

 

چربی زیر بغل چیست؟

 

زنان دوست دارند بعضی از نواحی بدنشان در بهترین وضعیت باشد. یکی از آنها ناحیه زیر بغل است. اگر چه برای مثال این ناحیه مثل ناحیه شکم مهم نیست، هنوز ناحیه ای است که در صورتی که زنی چربی زیر بغل داشته باشد، زیبایی طبیعی او کاهش پیدا می کند. مخصوصا،زنانی که از چربی زیر بغل خود آگاه هستند، در پوشیدن بلوز و لباس هایی که برای نمایش این ناحیه طراحی شده اند، به مشکل برمی خورند. شاید این حرف کلیشه ای شده باشد، اما در واقع بعضی از افراد برای کاهش وزن نسبت به افراد دیگر مشکلات بیشتری دارند.

 

چربی اضافی زیر بازو و دور ناحیه زیربغل می تواند در برابر رژیم غذایی و ورزش مقاومت کند و وقتی تاپ و لباس های چسبان می پوشید، نمی توانید آن را پنهان کنید. خوشبختانه، روش های جراحی زیبایی و دستگاه لیپوماتیک وجود دارد که به شما کمک می کنند برای همیشه از شر چربی زیربغل راحت شوید و اغلب این روش ها زمان از کار افتادگی زیادی ندارند. شما به مطب پزشک می روید و در عرض چند ساعت و جراحی لیپوساکشن یا روش های برطرف سازی چربی دیگر بر روی شما انجام می گیرد و این روش ها معمولا تحت بی هوشی موضعی صورت می گیرد.

 

در صورتی که چربی زیر بغل برای شما مشکل ساز شده است و می خواهید با جراحی ظاهر خود را بهبود ببخشید، با پزشک های جراحی زیبایی ناحیه خود مشورت کنید. جراح در مورد جدیدترین روش های لیپوساکشن و برطرف سازی چربی با شما صحبت می کند و روشی درمانی را توصیه می کند که مناسب شما است.

 

روش

 

روش لیپوساکشن به تنهایی برای از بین بردن چربی ناخواسته از شکم از اشعه فراصوت، محلول تزریق شده یا لیزرها استفاده می کند.لیپوساکشن چربی زیربغل یک نوع لیپوساکشن مخصوص است، زیرا چربی ناخواسته زیر بازو را از بین می برد. بیشتر چربی زیر بغل پوست اضافی است که در نتیجه اضافه وزن ایجاد شده است. با این حال، در بعضی از موارد، چربی زیربغل در واقع بافت سینه است که باید در یک روش جراحی متفاوت به همراه لیپوساکشن از بین برود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.