خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

طرز لیپوساکشن زیر بغل

 

انواع مختلفی از روش های لیپوساکشن زیربغل وجود دارد که شامل لیپوساکشن با بی حسی موضعی، لیپوساکشن با امواج فراصوت- ویزر و لیپوساکشن لیزری.

 

لیپوساکشن با روش نوین بی حسی موضعی: در این روش، هیچ بی هوشی بوجود ندارد. در عوض، یک داروی بی هوشی موضعی به همراه سالین و آدرنالین برای منقبض کردن عروق خونی تزریق می شود

. سپس، یک سوراخ کوچک در پوست ایجاد می شود و برای مکش چربی اضافه از یک لوله استفاده می شود.

این روش جراحی و دستگاه لیپوماتیک کمترین تهاجم را دارد و نیازی به بخیه کردن ندارد و عموما جای زخم باقی نمی گذارد.

 

لیپوساکشن با امواج فراصوت- ویزر: در این روش برای کندن چربی از بافت مجاور، پیش از آنکه چربی بوسیله لوله کانولا برداشت شود، از انرژی فراصوت بهره گرفته می شود.

جداسازی چربی پیش از برداشت شدن ه این معنا است که احتمال ابتلا به کبودی و صدمه به بافت های مجاور کم است یا اصلا وجود ندارد.

 چربی در عرض چند دقیقه برداشت می شود و پوست به سرعت بهبود پیدا می کند.

لیپوساکشن ویزر عموما تحت بی هشی موضعی صورت می گیرد و به شکل موثری بسته های کوچک چربی دور ناحیه زیربغل را از بین می برد. لیپوساکشن با امواج فراصوت-ویزر از شیوه تزریق مشابهی استفاده می کند.

با این حال، در عوض اینکه برای مکش چربی لوله وارد بدن شود، یک اشعه فراصوت سلول های چربی را می شکند و سپس از طریق لوله مکش کوچکی جذب می شوند.

 

لیپوساکشن لیزری: در این روش تحت بی هوشی موضعی صورت می گیرد تا چربی ذوب شود و سپس از طریق برش کوچکی بیرون کشیده می شود. این روش باعث سفت شدن پوست می شود و برای افراد مسن فوق العاده است.

 

لیپولیز با لیزر اسمارت لایپو مخصوص از بین بردن چربی زیربغل

 

در صورتی که به دنبال یک روش سریع و موثر برای از بین بردن چربی زیربغل برای همیشه هستید، روش لیپولیز با لیزراسمارت لایپو یا یک روش لیپولیز دیگر را در نظر بگیرید.

در روش لیپوساکشن با لیزر اسمارت لایپو و دستگاه لیپوماتیک ، از یک لیزر هدفدار استفاده می شود تا پیش از برداشت چربی با لوله کانولا، چربی را گرم کند و به صورت شیرابه دربیاورد.

 این روش جراحی سریع و بدون درد است و معمولا تحت بی هوشی موضعی انجام می گیرد.

وقتی چربی از بین رفت، پوست و بافت های مجاور به سرعت بهبود پیدا می کنند و گرمای ناشی از لیزر باعث سفتی پوست می شود. این روش جراحی به صورت سرپایی انجام می شود و زمان بهبودی کمی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.