خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

رژیم لاغری سرکه سیب

بسیاری از ما با سرکه سیب آشنا هستیم. از سرکه سیب معمولا برای درست کردن انواع  ترشی و سس سالاد استفاده می شود. اما آیا می دانستید که رژیم لاغری سرکه سیب  هم داریم که در کاهش وزن و لاغری موضعی بسیار هم موثر است؟

 

میدانیم کاهش وزن اصولی بسیار حائز اهمیت است و سلامت جسم و روان ما را تضمین میکند ،همانطور که بارها در مقالات سایت عنوان شده ما نمیخواهیم به هر قیمتی لاغر شویم و سلامتمان را به خطر بیندازیم ،بلکه هدف انجام اصولی روشهای تایید شده و رسیدن به وزن ایده آل و همچنین مهمترین نکته وزن پایدار و برگشت ناپذیری وزن از دست داده می باشد.در ادامه به توضیحاتی در خصوص رژیم لاغری سرکه سیب و اینکه این رژیم چگونه موجب لاغری میشود پرداخته شده است .

 

سرکه سیب یک معجون  معجزه آسا برای درمان یک شبه لاغری نیست بلکه این رژیم لاغری است که به تدرج و در گذشت زمان تاثیر خواهد گذاشت پس صبور باشید . همه دوست دارند که وزنشان با سرعت و سهولت هر چه تمام کم شود اما باید آگاه باشیم که در یک رژیم اصولی و صحیح  وزن آهسته و بتدریج کم میشود و شما همانطور که یک شبه چاق نشده اید یک شبه هم لاغر نخواهید شد و رسیدن به اندام دلخواه نیازمند زمان و صبر است .

رژیم لاغری سرکه سیب و مزایای آن؟

 

    با افزایش سوخت و ساز بدن موجب سوختن چربی ها و لاغری میگردد.

    با سرکوب اشتها موجب کم خوری و در نتیجه کاهش وزن میگردد.

    شامل بارهای از پتاسیم و فیبر است که قند خون خود را پایین می آورد،که این جهت از دست دادن وزن ضروری است.

    شامل ویتامین های ضروری و مواد معدنی، آنزیمها، پتاس، پکتین، اسید استیک، اسیدهای آمینه، اسیدهای الکلی، اسید پروپیونیک، و بسیاری دیگر از اسیدهای مفید است، که همه اینها به سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن و همچنین کاهش وزن بدون از دست دادن مواد مغذی حیاتی بدن کمک میکند.

    رژیم سرکه سیب موجب سوزاندن کالری و لاغری موضعی، کاهش کلسترول وداشتن احساس پر انرژی تر میشود .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.