خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

مزایای کویتیشن اولتراسونیک چیست؟

 

این روش غیر جراحی و بدون درد برای لاغری موضعی، مزایای بسیاری دارد، از جمله:

 

    لاغری موضعی و فرم‌دهی به بدن، بدون نیاز به گذراندن دوره‌ی ریکاوری

    کاهش سایز

    از بین بردن رسوبات چربی مقاوم به درمان

    از بین بردن سموم

    محو کردن جای زخم و چین و چروک‌های عمقی پوست

    کاهش سلولیت با کویتیشن

    بدون نیاز به بیهوشی، ایجاد برش روی پوست و گذراندن دوره نقاهت

    بهبود ظاهر سلولیت‌های پوستی و چربی‌های موضعی مقاوم

 

کویتیشن اولتراسونیک برای چه کسانی مناسب نیست؟

 

در صورتی که به هر یک از بیماری‌ها، مشکلات یا شرایط خاص زیر را دارید، نباید این روش درمانی را انجام دهید:

 

    بارداری

    شیردهی

    ابتلا به سرطان

    اختلالات کبدی

    داشتن سن زیر ۱۸ سال

    داشتن دستگاه ضربان ساز قلبی در بدن

    داشتن هر گونه دستگاه الکتریکی درمانی در بدن

    صرع

    ابتلا به دیابت پیشرفته

    مصرف داروهای ضد انعقاد خون

    ابتلا به دیابت نوع اول

    اختلالات سیستم لنفاوی

    نارسایی کلیوی

    پسوریازیس

 

    داشتن سمعکی که قابل خارج کردن از گوش نیست

 

سوالات رایج

 

آیا نتایج کویتیشن اولتراسونیک با نتایج لیپوساکشن مشابه است؟

 

بله، چرا که انجام کویتیشن، بدون آسیب به سیستم عروقی بدن، موجب از بین رفتن سلولیت در نواحی تحت درمان شده و از بروز مجدد آن جلوگیری می‌کند.

 

چربی، یک ماده جامد است، پس چطور می‌تواند از طریق ادرار دفع شود؟

 

از آن جایی که کویتیشن اولتراسونیک موجب مایع شدن چربی‌ها و تشکیل امولسیون چربی می‌شود، این مایع به راحتی به ماده ای تبدیل می‌شود که توسط سیستم لنفاوی جذب شده و سپس از طریق ادرار دفع می‌شود.

 

جلسه درمانی کویتیشن اولتراسونیک چقدر طول می‌کشد؟

 

جلسات درمان کویتیشن اولتراسونیک معمولا بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد. مدت زمان دقیق جلسه‌ی درمانی به ناحیه‌ی تحت درمان بستگی دارد.

 

هنگام انجام درمان با کویتیشن اولتراسونیک چه لباسی باید بپوشم؟

 

لازم است هنگام مراجعه به کلینیک لباس‌های گشاد و راحت بپوشد تا تکنسین مربوطه بتواند به راحتی به نواحی مورد نظر که قرار است تحت درمان قرار بگیرند، دسترسی داشته باشد.

 

چه مدت بین جلسات درمانی باید فاصله باشد؟

 

بدن شما، چربی‌هایی که طی یک جلسه کویتیشن به صورت مایع در آمده‌اند را طی ۳ تا ۵ روز دفع می‌کند. بنابراین توصیه می‌شود که بین جلسات درمانی حداقل سه روز فاصله باشد.

 

چه زمانی می‌توانم نتایج درمان را ببینم؟

 

نتایج اولیه درمان با کویتیشن معمولا بعد از اولین جلسه‌ی درمانی قابل مشاهده است، اما این نتایج طی شش جلسه‌ی بعدی به تدریج بهبود پیدا می‌کنند. نتایج نهایی درمان شما بعد از اتمام تعداد جلسات تعیین شده برای شما، ارزیابی می‌شود.

برای رسیدن به بهترین نتایج ممکن لازم است حداقل ۶ تا ۱۲ جلسه درمانی داشته باشید. تعداد دقیق جلسات به ناحیه‌ی درمانی مورد نظر و سایز شما بستگی دارد.

 

اغلب بیماران بعد از اولین جلسه‌ی کویتیشن بین ۱ تا ۳ اینچ کاهش سایز دارند. روند کاهش سایز در هر شخصی متفاوت است و به ناحیه‌ی تحت درمان و ضخامت چربی‌ها در آن ناحیه، بستگی دارد.

 نتایج این درمان به صورت تدریجی و طی چند هفته به دست می‌آیند. مدت زمان تخمینی ما برای رسیدن به نتایج نهایی ۱۲ هفته است، اما برخی از بیماران حتی بعد از دومین هفته، اولین نتایج حاصل از درمان را در بدن خود مشاهده می‌کنند.

در آزمایش‌های بالینی، بعد از گذشت ۱۲ هفته از درمان با کویتیشن، از بین ۱۰ نفر، در ۹ نفر به طور چشمگیر و غیر قابل انکاری، کاهش سایز و حجم چربی مشاهده شده است. این نتایج قطعی و تضمین شده نیستند و در واقع بستگی به واکنش بدن بیمار به کویتیشن و ناحیه تحت درمان دارند.

 

چگونه می‌توانم نتایج درمان را بهبود دهم؟

 

​توصیه می‌شود که رژیم‌غذایی کم‌کالری داشته باشید. همچنین توصیه می‌کنیم که قبل و بعد از جلسه‌ی درمانی حداقل ۱٫۵ لیتر آب بنوشید. نوشیدن آب فراوان، قبل و بعد از جلسه‌ی درمانی اهمیت بسزایی در حذف سلول‌های چربی دارد.

علاوه بر این طی ۴۸ ساعت بعد از جلسه درمانی، انجام ماساژ تخلیه لنفاوی یا انجام فعالیتی که موجب عرق کردن زیاد بدن شود، می‌تواند کمک بسیار زیادی به به حذف چربی و سموم بدن کند.

 از همه مهم‌تر داشتن یک رژیم‌غذایی به بهبود هر چه بیشتر نتایج درمان شما کمک خواهد کرد. تکنسین مربوطه در مورد تمامی ‌اقدامات لازم بعد از جلسه درمانی به شما توضیحات لازم را خواهد داد. حتما به این دستورات به دقت عمل کنید.

 

نتایج کویتیشن اولتراسونیک چقدر ماندگاری دارند؟

 

ماندگاری نتایج حاصل از کویتیشن درست مانند ماندگاری نتایج حاصل از ورزش کردن است. با انجام دادن این درمان شما به معنای واقعی کلمه، بدن خود را از دست چربی‌های اضافه خلاص می‌کنید، اما اگر دوباره به عادت‌های غلط قبلی خود ادامه دهید، این چربی‌ها نیز دوباره بازخواهند گشت.

 

آیا درمان با کویتیشن اولتراسونیک دردناک است؟

 

خیر. درمان با کویتیشن اولتراسونیک کاملا بدون درد است.

 

 آیا کویتیشن اولتراسونیک به ارگان‌های داخلی بدن آسیبی می‌رساند؟

 

خیر، امواج اولتراسونیک تنها در سلول‌های چربی در زیر پوست نفوذ می‌کند و به ارگان‌های داخلی بدن نمی‌رسد.

 

هزینه این روش درمانی چقدر است؟

 

هزینه‌ی لیپوساکشن به روش معمول بسیار بالا است. برای بسیاری از افراد، درمان لاغری با کویتیشن اولترسونیک یک روش جایگزین بسیار ارزان محسوب می‌شود. فرم‌دهی بدن به این روش برای تمامی ‌افراد مقرون‌به‌صرفه است. قیمت‌های پیشنهادی ویژه در کلینیک زیبایی سیب سرخ تا حدود زیادی از بسیاری از قیمت‌های پیشنهادی در کلینیک‌های دیگر پایین‌تر است. برای آگاهی از قیمت‌های ویژه‌ی فعلی، با ما تماس بگیرید.

 

لیپوماتیک یکی از آخرین نوآوری‌ها در لیپوساکشن است که به شما در کاهش راحت وزن و سایز کمک می‌کند. لیپوماتیک روشی مؤثر و سریع برای مردان و زنانی است که می‌خواهند سایز کم کنند و در عین حال تحت عمل‌های جراحی سنتی و بعضاً دردناک لیپوساکشن قرار نگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.