خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

مراحل تزریق ژل

 

ارزیابی

 

جراح شما ابتدا به نتایجی که مورد نظر شما می‌باشد، گوش می‌دهد و سپس وضع ظاهری و رنگ پوست شما را ارزیابی نموده، و بخش‌هایی از صورت شما را که قرار است با تزریق ژل آرایشی (زیبایی)، برجسته شود مورد بررسی قرار‌می‌دهد.

 

طرح‌ریزی عمل

 

در مرحلۀ بعد برای تزریق ژل ، جراح، نقاطی که محل‌های مناسبی برای تزریق ژل هستند، بر روی صورت شما علامت‌گذاری می‌نماید.

 

تمیزکردن محل تزریق

 

محل‌های تزریق شما با یک مادۀ ضدباکتری تمیز می‌شود. سپس یک مادۀ بی‌حس‌کنندۀ موضعی برای بی‌حس کردن این ناحیه مورد استفاده قرارمی‌گیرد، خصوصاً اگر به تزریق، حساسیت داشته‌باشید. در برخی موارد، مادۀ بی‌حس‌کننده با ژل تزریق، مخلوط می‌شود.

 

تزریق

 

تزریق واقعی مجموعاً چند دقیقه زمان ‌می‌برد، و برای هر محل تزریق فقط چند ثانیه زمان نیاز دارد.

 

تمیزکردن و گذاشتن یخ در محل

 

علائمی که در محل‌های تزریق گذاشته شده‌اند شسته‌شده و یک کیسه یخ برای کاهش هرگونه ناراحتی جزئی و گذرا به شما ارائه‌ می‌شود.

در این مرحله شما می‌توانید از مواد آرایشی استفاده کنید، اما مراقب باشید به نواحی تحت درمان، فشار وارد نکنید، چراکه موجب می‌شود ژلی که تزریق شده جابه‌جا شود.

 

یک تذکر ویژه در مورد جای زخم و خطوط عمیق: برای دستیابی به نتایج مطلوب شما در این نواحی، اغلب به چندین تزریق نیاز خواهد بود.

 چنانچه لازم باشد تا تزریق عمیق‌تری انجام شود، برای راحتی شما، بی‌حسی موضعی پیشنهاد خواهد‌شد.

محل‌هایی که عموماً در آنها  تزریق ژل عمیق‌تر ژل‌‌ها انجام می‌شود عبارتند از خطوط خنده و خطوط ماریونِت، یا برای برجسته‌سازی کامل گونه‌ها.

 

ژل‌های تزریقی می‌‌توانند با بزرگ کردن لب بدون جراحی ، لب‌های نازک را گوشتی کنند، انحناهای کم‌عمق را برجسته نمایند، چین‌های صورت را صاف کنند، چروک را برطرف نمایند و ظاهر جای زخم‌هایی را که گود افتاده‌اند، بهبود دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.