خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

موفقیت در نمایشگاه

 

-بی‌تردید هرچه اعتبار و آوازه نمایشگاه بیشتر باشد، امکان موفقیت شرکت ها در آن بیشتر می‌شود.

لذا سعی کنید در نمایشگاهی شرکت کنید که دارای اعتبار و آوازه خاصی باشد.

 

 

 -با دیگران رفتار دوستانه‌ای داشته باشید. با توجه به اینکه بازدیدکنندگان غرفه شما ایستاده‌اند، شما نیز در غرفه خود بایستید.

 

- تا می‌توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید.

هر اندازه که با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید، به همان اندازه امکان فروش شما بیشتر می‌شود.

 

 

-جسور باشید، سعی کنید کمرو نباشید، شما در نمایشگاه  و غرفه سازی نمایشگاهی شرکت کرده اید که کالاهای خود را بفروشید و مشتریان تازه‌ای پیدا کنید.

 

 - هریک از کالاها را به ‌منظور راحتی مشتریان به طور واضحی قیمت‌گذاری کنید.

 

 

- در هر نمایشگاه، عکس‌های متعددی از غرفه خود بگیرید.

 از تمام زوایای غرفه عکس بگیرید.

این‌کار نه تنها باعث می‌شود که سابقه‌ای از نمایشگاه برای شما باقی بماند، بلکه چنانچه عیب و ایرادی ازنظر غرفه‌آرایی و چیدمان وجود داشته باشد، کاملا مشخص و آشکار می‌گردد.

 

 

- تصور نکنید که با پایان پذیرفتن زمان برگزاری نمایشگاه کار شما نیز به اتمام رسیده‌است.

 بخش مهمی از کار تبلیغی شما هنوز باقی مانده‌است و آن پیگیری تماس‌ها و ارتباطاتی است که مربوط به بازدیدکنندگان غرفه شما در هنگام برگزاری نمایشگاه می‌باشد

 

شیشه‌ پاک کن برج‌های بلند

 

جام جم آنلاین: شیشه‌ای‌ترین ساختمانی که در ذهن دارید چیست؟

 ذهن تهرانی سریع به سراغ ساختمان بانک مرکزی در بلوار میرداماد می‌رود. فرض کنید می‌خواهند شیشه‌های غبار گرفته آن را تمیز کنند.

 

انتظار ندارید که کارکنان بانک مرکزی یک روزنامه و یک شیشه‌پاک‌کن دست بگیرند و هر کدام شیشه اتاق خود را تمیز کنند.

 این کار توسط متخصصانی انجام می‌شود که به آنها شیشه ‌پاک کن‌ (Windows Cleaner) می‌گویند.

 

این‌که چرا کارشان جزو مشاغل سخت است، خیلی مساله پیچیده‌ای نیست.

کافی است خود را جای کسانی بگذارید که در ارتفاع 100متری و بلکه بیشتر در حالی که روی یک سکو هستند یا به طنابی آویزان؛ باید به فکر این باشند که لکی روی شیشه‌ها باقی نماند.

 

همین کار کردن روی ارتفاع یکی از ملاک‌هایی است که باعث می‌شود این کار جزو کارهای سخت قرار گیرد.

 این موضوع در آیین‌نامه کارهای سخت و زیان‌آور مصوب 1372 آمده است که کار مستمر و مداوم در فضای باز و ارتفاع بیش از پنج متر جزو مشاغل سخت و زیان‌آور است.

 

بدیهی است که همین ارتفاع زیاد باعث شده است برخی افراد نیز در این راه با خطرات جانی مواجه شوند.

 مثل حادثه‌ای که در سال 2007 برای دو برادر شیشه‌ پاک‌کن در نیویورک افتاد و آنها را بشدت زخمی کرد.

 

در کنار مساله ارتفاع، نکات دیگری هم هست.

مثل بادهایی قوی که در ارتفاع بالا سرعت و قدرتشان بیشتر است و کار را به جایی رسانده‌اند که کار کردن در این شرایط ممنوع شده است.

 

در برخی کشورها برای این‌که بتوانند این شغل را به دست آورند، باید آزمایش‌هایی در مورد فشار خون و ترس از ارتفاع خود بدهند، اما در ایران خبری از این آزمایش‌ها نیست.

 

دستمزد هر شیشه‌ پاک‌کن متناسب با خطر کارش تغییر می‌کند.

این رقم از 25 دلار در روز شروع می‌شود و گاهی به 1000 دلار در روز نیز می‌رسد.

 

اما کار شیشه‌پاک‌کن‌ها با همه سختی‌هایش رو به افول است.

نخست به این دلیل که تکنولوژی به کار شیشه ‌پاک‌کن‌ها هم رحم نکرده است و کم‌کم نیاز به حضور کارگر در این عرصه کم می‌شود.

بخصوص که حوادث و بیمه حوادث کارگران هم، کارفرمایان را به فکر حذف کارگر از این پروسه انداخته است.

 

تعداد کم برج‌های شیشه‌ای در ایران باعث شده است این کار به عنوان یک شغل جا افتاده نزد مردم مطرح نباشد.

 همین مساله شاید خطراتی برای افراد معدودی که این شغل را دارند داشته باشد؛

 چراکه در حال حاضر پاک‌ کردن شیشه چه به صورت تکی و چه در برج‌های تمام شیشه، بیش از آن‌که تابع قواعد باشد؛ به تجربه فرد  و میزان سفید کنندگی تکیه دارد.

 

 

چرا طراحی غرفه مهم است؟

 زیرا  غرفه ای که به درستی طراحی شده باشد می تواند در آشفتگی و ازدحام نمایشگاه با تاثیرگذاری قوی پیام شما را به مخاطب هدف برساند. به طور متوسط  بازدیدکننده نمایشگاه طی یک دورة 2 تا 3 روزه، در حدود 7 یا 8 ساعت از متوسط 31-25 غرفه بازدید خواهد کرد. بدین ترتیب بازدید از هر غرفه 5 تا 15 دقیقه طول می کشد تا تاثیری ماندگار در یک موقعیت رقابتی ایجاد کند. خوشبختانه، ‌طراحی یک راز کاملا پنهان و پوشیده نیست که تنها برای افراد محدودی در دسترس باشد بلکه فرایندی است که با استفاده از رهنمودها و برگه های گزارش کار ارائه شده در اینجا می توانید آن را بیاموزید.

 

هفت پرسش مشکل درباره طراحی غرفه

 

در طراحی غرفه ای و غرفه سازی نمایشگاهی که متناسب با نیازهای شما باشد، باید از خودتان سئوالهای متعددی بپرسید. در اینجا 7 سئوال ضروری و علت اهمیت آنها ارائه می شود

 

1- چه نوع تصویری را می خواهید ابلاغ کنید؟

غرفه شما معرف شخصیت- ارزش شرکت شما است زیرا ارتباط عاطفی با مشتریان شما ایجاد می کند، و مردم به دلایل عاطفی خرید می کنند. شکل، اقلام نمایشی، رفتار ظاهری، رنگ ها، تصاویر و حتی هنر صفحه آرایی که به کار می برید در رساندن پیام شرکت شما کمک می کنند. شرکتی که خواهان ارایة جلوه ای از تکنولوژی برتر و نوآور است با غرفه هایی بسیار متفاوت از کسانی شرکت می کند که خواهان تصویری تخصصی و تثبیت شده اند.

 

2- در تلاش هستید تا چه کاری را انجام دهید؟

اهداف شما واقعا می توانند شکل حقیقی غرفه شما را مشخص کنند. اگر می خواهید مشتری عمده فراوانی به دست آورید ،به فضایی پذیرا و مجذوب کننده نیاز دارید که ورود راحت بازدیدکنندگان را میسر می سازد و راستای دید مناسبی برای کارکنان غرفه به وجود می آورد. از طرفی، اگر در پی آن هستید که با تعداد مشخصی از افرادی کلیدی ارتباط برقرار کنید، آنگاه به غرفه ای نیاز دارید که فضای گفتگوی مناسبی داشته باشد و در آنجا بتوانید زمان ارزشمندی را برای عقد قرارداد صرف کنید. دو هدف مختلف، مستلزم دو طراحی کاملا متفاوت است. غرفه دارانی که می خواهند وجهه عمومی خود را بسازند به تصاویر گرافیکی بزرگتر و عوامل معماری بزرگتری نیاز دارند تا تاثیری بزرگ تر ایجاد کنند.

 

3- اندازه صحیح غرفه شما چقدر است؟

بسیاری از شرکت ها از چندین اندازه مختلف غرفه استفاده می کنند- غرفه های جزیره ای برای نمایشگاههای ملی خود، و سپس غرفه های ردیفی برای نمایشگاههای بازار عمودی یا منطقه ای. با برنامه ریزی و پیش بینی، غرفه داران می توانند غرفه ای بزرگ طراحی کنند که در فضایی کوچکتر قرار بگیرد. به این ترتیب نه تنها در خرید متعلقات متعدد صرفه جویی می شود بلکه جلوه ای منسجم  در تمامی نمایشگاههای خود ارائه می دهند.

 

4- چگونه می توانید در بودجه نمایشگاهی خود صرفه جویی کنید؟

دست یافتن به یک بودجه توجیه پذیر ضروری است. هماهنگ ساختن نیازها هدف هر طراح نمایشگاهی است. برخی از غرفه داران نیاز دارند تا در این بودجه صرفه جویی کنند یا فقط سالی یک بار فضای نمایشگاهی بزرگی را اجاره کنند.

 

5- چه چیزی برای مخاطب هدف شما مهم است؟

به این سئوال پاسخ دهید و سپس برای نمایش کالاهای خود تصمیم بگیرید. با مشخص کردن منافعی که مشتریان شما در جستجوی آن هستند و سپس مزایای کلیدی خود، به مسائل مهم پی می برید. برای رسیدن به این نقطه به بحث و گفتگوی بسیاری نیاز است که با محصولات  شما آغاز می شود و به ویژگی های آن و مزایای این ویژگی ها می رسد تا این که به پیغامی دست یابید که مزایای کلیدی را برای ایجاد انگیزه خرید در مشتریان خود مشخص می کند.

 

6- در نظر دارید بازدیدکنندگان شما در ثانیه های اول چه پیامی را بگیرند؟ و میخواهید که بعد از بازدید از غرفه شما چه چیزی را به خاطر بسپارند؟

آیا از آنها می خواهید تا محصولات جدید شما را به خاطر بسپارند؟ یا مزیت رقابتی شما را؟ یا تصویر براند شما را؟ آن را ساده کنید. طراحانی که بروشورها یا تبلیغاتی و یا تجهیزات نمایشگاهی را طراحی می کنند که مملو از گرافیک های نمایشگاهی و اطلاعات بیش از اندازه هستند از کارآیی آنها می کاهند. بیلبوردها را در نظر داشته باشید و نه تابلو اعلانات را. بهتر است که به دنبال تاثیر گذاری باشید.

 

7- به چه عملکردهایی نیاز دارید؟

شما در ایجاد یک غرفه، یک مکان کار موقت نیز برای کارکنان غرفه خود خلق می کنید. کارکنان شما به چه چیزی نیاز دارند؟ شاید لازم باشد که محیطی برای ارائه ها، نمایش ها، کنفرانس، و نگهداری اختصاص دهید. و به یاد داشته باشید که همچنان انسجام پیام های گرافیکی غرفه خود را حفظ کنید.

داروها و لیپوماتیک

 

به جهت اینکه نوع بی حسی که در این روش استفاده میشود (که در اینده توضیح میدهم) از لیدوکا یین  استفاده می شود و متابولیسم ان در کبد و با انزیم p 450 صورت می گیرد.

  لذا داروهایی که متابولیسم انها در کبد و توسط این انزیم مهم صورت می گیرد باید قطع مصرف شوند تا از تجمع لیدوکایین تزریقی برای لیپوماتیک در بدن جلوگیری و از بروز عوارض جانبی مسمومیت با لیدوکایین که تا 36 ساعت بعد جلوگیری شود .

 

امیودارون

سایمتیدین

سیپروفلوکساسین

فلوکستین

فلوکونازول

مترونیدازول

ریتوناویر

کوتریموکسازول

پاروکستین

کینیدین

کلاریترومایسین

اریترومایسین

کتوکونازول

وراپامیل

سرترالین

تیروکسینها

دیلتیازم

نیفدیپین

متوپرولول

تتراسیکلین

دانازول

فلوکستین

پنتوکسیفیلین

الپرازولام

اترووستاتین

سیموستاتین

 

لذاقبل از لیپوماتیک لیپوساکشن در کلینیک ایده آل  یک سری داروهایی از حدود 14 روز قبل نباید مصرف شوند.  در فوق تا حدودی از این داروها نام میبریم.

 

طراحی سی دی کاتالوگ

 

در دنیای تجارت و اقتصاد هر روز رقابت بین فعالان اقتصادی شدیدتر و تنگ تر می شود و در این میان هر روز بر اهمیت علم باراریابی و روش ها و تکنیک های مختلف تبلیغاتی افزوده می شود .

با توجه به این موضوع ، سی دی مالتی مدیا (سی دی مولتی مدیا یا سی دی چند رسانه ای یا Multimedia CD) ابزاری کارآمد و قدرتمند می باشد که به مدیران بنگاه های اقتصادی این امکان را می دهد تا کلیه اطلاعات مربوط به مجموعه خود، محصولات، سوابق و به خصوص مزایای محصولات یا خدمات خود را به صورتی کاملا جذاب و چند رسانه ای (فیلم ، عکس ، صدا ، متن ، ... ) برای مشتریان خود نمایش داده و علاوه بر کاهش چشمگیر هزینه های چاپی انواع کاتالوگ و بروشورهای رنگارنگ و یکجا کردن آن ها ، دیگر محدودیت رسانه های چاپی را نیز در پیش خود ندارید .

شما هر چه قدر که می خواهید می توانید در یک سی دی ( یکی از موارد تجهیزات نمایشگاهی ) حرف بزنید ، توضیح دهید ، آمار و ارقام نشان دهید ، مقایسه کنید ، به مشتری در مورد محصولات یا خدمات خود آموزش بدهید و حتی با مشتری تعامل نمایید (یعنی از او بازخورد دریافت کنید)

 بدین ترتیب او می تواند نظرات و نیازهای خود را به شما اعلام نماید و صدها امکان دیگر که می تواند بطور خاص برای نیازها و خواسته های شما طراحی شود .

کاربرد های CD چند رسانه ایسی دی های مالتی مدیا (چند رسانه ای) را می توان برای بنگاه های اقتصادی یا سازمان ها برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار داد از جمله :

 معرفی کامل شرکت برای مشتریان علاقه مند ، شامل سوابق کاری ، افتخارات ، اهداف ، خدمات یا محصولاتی که ارایه می کنند .

با بیان جزئیات ، نمایندگی ها ، معرفی مدیران سازمان و ... صرفا معرفی محصولات یا خدمات به طور کامل به خصوص برای شرکت هایی که دارای خدمات یا محصولاتی بسیار متنوع و نیازمند به توضیحات هستند

 

طراحی، چاپ و توزیع کتاب و ویژه نامه های نمایشگاهی

طراحی، چاپ و نصب بنرهای نمایشگاهی

 

خدمات IT  ( طراحی وب سایت ، سی دی مولتی مدیا و sms پنل )

 

راهکارهای مالتی مدیا

 

سی دی های مالتی مدیا (چند رسانه ای) را می توان برای بنگاههای اقتصادی یا سازمان ها برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار داد از جمله :

 

  معرفی کامل شرکت برای مشتریان علاقه مند ، شامل سوابق کاری ، افتخارات ، اهداف ،خدمات یا محصولاتی که ارایه می کنند با بیان جزئیات ، نمایندگی ها ، معرفی مدیران سازمان و غرفه سازی نمایشگاهی و  ...

 

صرفا معرفی محصولات یا خدمات به طور کامل به خصوص برای شرکت هایی که دارای خدماتی با محصولاتی بسیار متنوع و نیازمند به توضیحات هستند.

یک مجموعه کامل اطلاعاتی جهت جمع آوری و ارایه اطلاعات به علاقه مندان و برطرف کردن نیاز مخاطبان برای نمایشگاه های تجاری ، فرهنگی و غیره ، جشنواره ها ،سمینارها ، ...

 

ایجاد بانک های اطلاعاتی با امکان جستجوی اطلاعات برای مواردی که حجم اطلاعات زیاد است

 

ارایه آموزش های هدفمند برای آگاهی سطح دانش مشتریان بازار هدف محصول یا خدمات شما ، که با افزایش این آگاهی ها قدرت انتخاب مشتریان افزایش یافته می توانند بین کالا یا خدمات خوب و بد را تمیز دهند .

 

تبدیل CD به یک هدیه تبلیغاتی ماندگار با جمع آوری ارایه نرم افزارها یا مواردی مانند محافظ صفحه نمایش (Screen Saver) عکس هایی برای Desktop و غیره