خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

تالگو چیست؟

 

دریا ذخیره ی سرشار حیات است که شامل 500000 گونه آبزی و 250000 گونه جلبک است که تاکنون 30 گونه از آنها مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 

لابراتور های تالگو به عنوان پیشگام پژوهش های علمی دریایی مهارت و تفحص منحصر به فرد در استفاده از مواد فعال دریایی به دست آورده است.

با بهره برداری از امکانات بالقوه ی جلبک ها و ارجحیت دادن به مواد و ترکیبات طبیعی که بیشترین همخوانی را با ارگانیسم بدن انسان دارد تالگو محصولاتی را عرضه می کند که بالاترین تاثیر را دارد و تطابق استثنایی با درجه تحمل پوست نشان می دهند.

 

"دریا محیط ذخیره ای است که هر ارگانیسم زنده ای می تواند ریشه ها و منشأ خود را در آن بجوید و عناصری را که زندگی در خشکی از او دریغ می کند در دریا باز یابد ."  پرفسور لوروا

 

 

درباره تالگو

 

درمان های تالگو قدرت و کارآیی خود را مدیون دریاست.

تیم علمی و تخصصی این شرکت،دانش منحصر به فردی از توانمندی های دریا در زمینه ی زیبایی شناختی در اختیار دارد.

دریا ممدّ زندگی روی زمین و منشأ و ذخیره ی غنی از موادی است که به تازگی برای شناخت آن اقداماتی آغاز شده است.

جلبک دریایی پایه و اساس مراقبت های آبی و دریایی است.

پتانسیل فعال آن بسیار بی کران و وسیع است.

به عنوان مثال:هر یک از محصولات جلبک دریایی در مقایسه با گیاهان در خشکی شامل هزاران بار ید بیشتر و صد ها گونه ید کلسیم و ده ها مرتبه منیزیم و مس هستند.

 

 

به دلیل ساخت منحصر به فردی که به کار می رود،جلبک دریایی شرکت تالگو حاوی تمام ترکیبات فعال می باشد.

لطافت پودر،نفوذ قابل توجه، آن را در زمان استفاده در برنامه های تالگو تضمین کرده است و اکنون به شکل وسیعی در مراکز درمانی با محصولات دریایی به کار می رود.

 

در سال 1999 ژان کلاد سیروپ با انگیزه زیاد مسیر ساخت محصولاتی را در اختیار گرفت که در جهان به درمان دریایی مشهور شد. تحقیقات همچنان برای معرفی مارک تالگو ادامه یافته و اکنون جلبک دریایی به عنوان عامل تنظیم مجدد تعادل، محافظ، مغذی و با خواص ضد چین و چروک کشف شده است.

 

 محصولات پوست ، تالگو طیف جامع و وسیعی از درمانهای مربوط به صورت، بدن، رایحه درمانی، مراقبت از اشعه آفتاب و مواد مربوطه را ارائه می کند که همگی در سالنهای زیبایی کاربرد دارند.

تالگو فقط از سوی درمانگران حرفه ای زیبایی توصیه می شود و هرگز روی حیوانات تست و آزمایش نشده است.

 

دیدگاه تالگو

 

"تالگو" مشتق از دو عبارت تالسوتراپی (درمان با آب دریا و محصولات دریایی) + آلگائه (خزه دریایی) می باشد.

 

یعنی تمام درمان هایی که توسط جلبک دریایی و آب انجام می شود.

 

 

دریا و ما

 

    بدن ما شباهت زیادی به دریا دارد.

 

    بدن انسان چیزی نیست جز یک آکواریوم دریایی که بیلیونها سلول در آن شناورند.

 

    مبدا و منشاء زندگی ما روی کره زمین: سه بیلیون سال گذشته اولین سلولهای زنده همان سلولهای واحد و آبی رنگ خزه بودند.

 

    دریا بیش از سه چهارم سطح زمین را تشکیل می دهد که به همین دلیل سیاره آبی نامیده می شود.

 

    خزه دریایی اثرات اکولوژیکی بیشماری در خود دارد و خزه ها مسئولیت تولید 1.3 از اکسیژن جهان را بر عهده دارند

 

 

غرفه آرایی

 

 

حضور در نمایشگاه برای بسیاری از شرکت ها بعنوان یک اولویت بزرگ در امر بازاریابی و فروش کالا یا خدمات و عقد قرارداد های تجاری محسوب می شود.

 

در این میان رقابت در بین شرکت های بزرگ بسیار تنگاتنگ است،از همین رو تلاش می کنند تا در زمان حضور در نمایشگاه ها چهره متفاوتی از خود نشان دهند.

لذا انجام غرفه آرایی و دکوراسیون نمایشگاهی از ابزارهای مهم برای نشان دادن چهره ای توانمند و شکوهمند از شرکت بشمار می رود .

هر چقدر این غرفه آرایی اصولی و زیبا به چشم بیاید،نظر بازدید کنندگان را بهتر جلب می نماید و بر اعتبار شرکت می افزاید.

 

از این رو،شرکت صنعت نمایشگاهی ضمن توجه به این مهم، تلاش نموده است تا با کادر مجرب و متخصص خویش در ارایه طرح های زیبا و جذاب   در غرفه سازی نمایشگاهی به شرکت های علاقه مند قدمی مؤثر در جهت پویایی و شکوهمندی شرکتهای متقاضی در نمایشگاه ها بردارد.

پس اگر مایل به داشتن چهره ای ماندگار و زیبا از شرکت خود در هر نمایشگاه در داخل و خارج از کشور هستید،این مقاله را مطالعه کنید.

 

داشتن یک غرفه منحصر به فرد و ترجیحاً عجیب و غریب، مشتریان و بازدیدکنندگان را ناخودآگاه به خود جذب می کند.

طبق آمار غرفه هایی که دارای دکوراسیون مناسبی بوده اند دارای مشتری بیشتری بوده و دکوراسیون مناسب و شیک نمایانگر یک شرکت خوب و مدیریت عالی است.

از طریق غرفه آرایی  توأم با خلاقیت و نوآوری می توانید غرفه خود را به مکان خاص برای نمایش کالاها و یا خدمات خود قرار دهید.

 

 

عوامل مؤثر و مهم در غرفه سازی و غرفه آرایی نمایشگاهی:

 

 

  • انتخاب محل مناسب غرفه و جانمایی دقیق و درست

 

  • انتخاب ابعاد و متراژ غرفه بر اساس امکانات دکوراسیون غرفه نمایشگاهی و بازدید کنندگان

 

  • طراحی مناسب غرفه

 

  • غرفه آرایی به روش مناسب چیدمان کالا و یا نصب و ارایه خدمات به ترتیب اهمیت

 

  • در نظر گرفتن مکانی جهت مذاکره با مشتریان در داخل غرفه

 

  • استفاده از آرم و لوگو در غرفه آرایی

 

  • نور پردازی مناسب و صحیح جهت ارایه خدمات به مشتریان

 

 

  • طراحی و تهیه بروشورهای تبلیغاتی که در محل غرفه ارایه می شود.

مارماریس و ازمیر

 

تور مارماریس دارای سواحل زیبای دریای اژه و مدیترانه با چشم اندارهای فوق العاده است .

 

وجود آثار مذهبی و باستانی در ازمیر مانند :

خانه حضرت مریم

 غار اصحاب کهف

 چشمه بهشت پرندگان ازمیر

 روستای زیبای شیرینجه

 شهر افس

 اسب تروا

 معبد آپلون و پارک ملی حیوانات

و  مراکز تولید البسه مارکدار ...

 

وجود بزرگترین پارک آبی اروپا ، زیباترین رستوران های ساحلی و ....و قیمت های بسیار مناسب البسه و حراجی های فراوان در ازمیر منطقه ازمیر را متمایز ، فرح بخش ساخته است .

 

در ازمیر و عوامل طبیعی زیبایی مانند :

 آبهای گرم پاموک کاله

 دهکده زیبای شیرینجه و .....

این شهر را مانند دیگر شهر های ترکیه دیدنی کرده است .

 

 

چند روز قبل از نمایشگاه بین المللی

 

وظایف واحد روابط عمومی و تبلیغات:

 

-     گرفتن پلان نمایشگاه و مشخص شدن جایگاه غرفه نمایشگاهی و درصورت نیاز تغییر جای غرفه و درنظر گرفتن محل دید و تردد مناسب

-     انجام طراحی و  غرفه سازی نمایشگاهی با درنظر گرفتن فضای مناسب برای کالا و اختصاص فضای مناسب VIP جهت قراردادها و نشست های لازم

 

-         اختصاص فضایی برای انبار

-         فضای صرف غذا و درصورت ممکن جهت استراحت

-         کانترهای اطلاع رسانی و در دسترس قرار دادن لوازم نمایشگاهی جهت اطلاع رسانی

-         مشخص شدن جایگاه استندهای نمایشی به صورت صحیح

-         بررسی چیدمان غرفه

-         تهیه فرمهای مخصوص نمایشگاه

-         فراهم آوردن پوششی یکنواخت و لوگوی شرکت برای نصب بر روی سینه

 

وظایف واحد فروش و ارزیابی:

 

-         تهیه فرمهای مخصوص بازدیدکنندگان

-         تهیه لیست قیمت محصولات بازرگانی

-         تهیه برگه های مربوط به شرایط فروش

-         فرم اخذ سفارش

-         تهیه فرم تقاضای نمایندگی فروش

-         آماده سازی فرم قرارداد در هر دو حوزه

-         تهیه فرم های مخصوص بازخورد مربوط به اطلاع رسانی و رغبت سنجی مراجعین مورد هدف

-         فرم ها و لیست های مد نظر مدیران

 

وظایف مدیریت بازرگانی:

 

-     پیش بینی کادر تخصصی شامل: کارشناس فنی مربوطه، کارشناس بازرگانی برای جذب و امضای قرارداد، نیروهای کمکی جهت ارتباط با مراجعه کنندگان، مسئول غرفه

-         آموزش تکنیک های برخورد در نمایشگاه به پرسنل

-         قرارهای ملاقات خاص با خریداران عمده در نمایشگاه

-         تهیه لیست محصولات و شرایط فروش محصولات بازرگانی شرکت

-     توجیه یک نیرو جهت جمع آوری اطلاعات کلیه رقبای حاضر در نمایشگاه، اعم از لیست محصولات، لیست قیمت، شرایط فروش، کانالهای توزیع و شناسایی مدیریت  و ارزیابی قابلیتهای شرکت کنندگان

-         برنامه ریزی شیفت پاسخگوی نیروهای مستقر در غرفه و چک کردن برنامه ها با توجه به  زمانبندی در نظر گرفته شده

-         قرار دادن یک نماینده با اختیارات لازم در نمایشگاه و تجهیزات نمایشگاهی

-         چک کردن آموزش پرسنل

-         گزارش گیری عملیات قبل از نمایشگاه

 

سه روز قبل از نمایشگاه

 

وظایف واحد روابط عمومی و تبلیغات:

-     غرفه سازی و آماده سازی کلیه لوازم و ملزومات موردنیاز در نمایشگاه طبق چک لیست نمایشگاهی و توجه به نکات تاثیرگذار در جذب مخاطب

-         توجه به رنگ و ساخت غرفه بنا به انتظار بازدیدکنندگان

-         چیدمان نمایشگاه طبق برنامه ریزی قبلی

 

کرایولیپولیز و نتایج آن

ایا  بعد از استفاده از کزایولییپولیز نیاز به موادمکمل ورژیم غذائی وبرنامه ورزشی است ؟

 

خیر نیازی به هیچ گونه قرص ویا مواد مکملی نیست . 

اگر فرد اضافه وزن نداشته باشد به رژیم و ورزش به طور اساسی نیاز نیست  اما برای افراد دارای اضافه وزن یعد از درمان انگیزه بیشتری برای مراقبت از خود وسلامت خود ایجاد می شود .

 

آیا نتایج دائمی هستند؟

 

وقتی شما دوره درمان کرایولیپولیز را طی می کنید چربی ها موضعی شما حذف می شوند.

 مادامی که شما وزن خود راتوسط رژیم متعادل و ورزش حفظ می کنید نتایج پایدارند.

 

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای این روش هستند ؟

 

افرادی که چاقی موضعی دارند ونه اضافه وزن زیاد برای این روش مناسبترند.

کرایولیپولیز چیست و جهت درمان چاقی کاربردندارد وفقط جهت کاهش حجم چربی های موضعی مثل پهلوها ،رانها،شکم،بازوهاوکمر استفاده می شود.

این روش برخلاف لیپوساکشن در بیماریهای قلبی عروقی وکبدی وکلیوی نیز قابل انجام است .

 

دستگاه ها بسیار متفاوت بوده وبنابراین اثربخشى  آنها هم کاملا متفاوت است .

دستگاهی واقعا موثراست که هم از واکیوم وهم سرمای11- درجه سانتیگراد  در آن استفاده شود و این مشخصات را در کاتالوگ دستگاه می توان براحتی مطالعه کرد. 

البته منوط به اینکه نام دستگاه وشرکت سازنده را بدانید دستگاههایی که دمای 10- سانتیگراد نداشته باشند ویا بدون واکیوم باشند اثر بخشی ندارند.

 

تفاوت اصلی این روش با سایر روش های چیست ؟

 

در این روش از لیزر ،سوزن و ساکشن استفاده نمی شود وفرد می تواند بلافاصله به سر کار خود برگردد

 

این روش بیشتر برای افرادی انتخاب می شود که تمایل به انجام لیپوساکشن ویا لیپولیزر ندارند واز درد وعوارض گریزانند وهمچنین می خواهند با هزینه کمتر به نتایج مطلوب برسند .

 

البته لیپولیزر ،لیپوساکشن ولیپوماتیک نتایج فوری دارند وچربی های اضافی در یک جلسه ازبدن خارج می کنند.

ولی در کرایولیپولیز فرد نیاز به صبر وتحمل بیشتر دارد تا به تدریج چربی اضافی که توسط کرایولیپولیز کریستالیزه شده از بدن دفع شود .

 

عوارض این روش چیست ؟

 

در عوارض کرایولیپولیز معمولا کاملا بدون درد است ولی گاهی تورم ،کبودی مختصر ،قرمزی،حس مورمورشدن ویا بی حسی در ناحیه مشاهده می شود که گذرا است و بعد از چند روز از بین می رود.

 

آیا باکرایولیپولیز می توان لاغر شد ؟

 

شاید شنیده باشید که حتی اگر20 کیلو چربی هم از بدن شما خارج کنند وبرنامه صحیح غذایی نداشته باشید و پرخوری کنید دوباره چاق می شوید .

بنابراین به این امید نباشید که بدون رعایت اصول تغذیه و و ورزش همیشه از وزن ایده آلی برخوردار باشید .

ولى براى حذف چربی هاى موضعى کرایولیپولیز دستگاه فوق العاده ای است و شاید انگیزه ای شود که شما بیشتر به تغذیه و ورزش خود اهمیت بدهید .