خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

چاقی شکم و پهلو ها

چاقی شکم و پهلو راه صحیح و علمی درمان چیست

 

یکی از شایع ترین علل مراجعات زیبایی شکایت از بزرگی و چاقی شکم و پهلوست. باید توجه داشت که علل چاقی شکم و پهلو را می توان به دو دسته تقسیم کرد:

 

    چاقی سطحی

    چاقی عمقی یا داخل شکمی

 

 چاقی عمقی به علت زیاد بودن چربی احشایی یعنی چربی اطراف روده ها بوجود می آید، اما چاقی سطحی شکم و پهلو به علت چربی زیاد زیر پوست می باشد.

تنها چاقی سطحی توسط روش های درمان و لاغری شکم و چاقی موضعی قابل درمان است و تنها راه برای کاهش چاقی احشایی ، کاهش وزن می باشد.

بنابراین هنگامیکه برای درمان چاقی شکم و پهلو به پزشک مراجعه می کنید، سه مسئله در تصمیم گیری در مورد شما حائز اهمیت است:

 

 

 

    نسبت وزن به قد یا BMI

    آیا افتادگی پوست و شلی عضله هم وجود دارد یا خیر

    چاقی سطحی یا عمقی

 

 

لیپولیز با اسمارت لایپو MPX بهترین روش احتمالی درمان چاقی موضعی می باشد . این دستگاه بسیار قدرتمند بوده و اگر چه نسل اولیه آن از سال 2006هم تاییدیه FDA را دارد ، اما نسل جدید آن یعنی MPX بسیار قدرتمند و از نظر تکنولوژیک پیشرفته است و نتایج آن با نسلهای قبل از آن قابل مقایسه نیست.

باید توجه داشت که در صورتیکه چاقی شکم و پهلو به علت تجمع چربی زیر پوست یعنی چاقی سطحی باشد، بسته به وجود یا عدم وجود افتادگی پوست و شلی عضلات درمان و جراحی چاقی فرق می کند.

اگر فقط چربی زیاد باشد، می توان به طور معمول در یک جلسه درمان را به روش MPX(لیپولیز لیزری)انجام داد.روش انجام MPX به این صورت می باشد که ابتدا به مقدار زیادی سرم حاوی ماده بیحسی و آدرنالین (برای جلوگیری از خونریزی)زیر پوست تزریق می شود و سپس از راه چند سوراخ کوچک 3-4 میلی متری میله حاوی لیزر به آرامی زیرسطح پوست رفته و پرتو لیزر چربی های مقابل خود را ذوب می کند و همزمان عروق ریز را بسته و سطح زیری پوست را هم برای تحریک ساخت کلاژن لیزر می کند.

سپس برای جلوگیری از عوارضی مثل ایجاد گلوله های زیر پوستی این چربی ذوب شده خارج می شود .همین یک دست ذوب کردن چربی زیر پوستی است که باعث صافی و یکدستی نتیجه می شود

 لیپولیز لیزری با MPX ممکن است بسته به شرایط بیمار و وسعت ناحیه تحت درمان بوسیله بیحسی موضعی ، بیحسی موضعی همراه با ایجاد خواب آلودگی یا بیهوشی عمومی انجام شود.

(این انتخاب ضمن مشاوره بحث و تصمیم گیری می شود.) بیمار برای چند ساعت بعد تحت نظر خواهد بود و سپس مرخص می شود و فعالیت های روزمره از همان زمان ترخیص قابل انجام است .

چون ناحیه تحت لیزر قدرتمند MPX قرار گرفته است زمان قطع ترشحات بسیار کوتاهتر از روشهای دیگر(مثل لیپوساکشن ، لیزر لیپولیز ضعیفتر) بوده و زمان فروکش کردن ورم هم سریعتر اتفاق می افتد.

به علت انجام لیزر ،ورم و کبودی هم از روشهای قدیمیتر بسیار کمتر است ودر عین حال به علت آنکه چربی به وسیله لیزر ابتدا ذوب شده و سپس بیرون کشیده می شود ، نتیجه عمل یکدست تر بوده و پستی بلندی در سطح پوست ایجاد نمی شود و در نهایت برگ برنده MPX انجام لیزر سطح عمقی پوست در انتهای عمل می باشد که منحصربفرد بوده و باعث کاهش احتمال افتادگی پوست پس از خارج کردن چربی می شود.(برای اطلاع از مکانیسم و مزیتهای لیپویلزلیزری با MPX به مقالات MPX مراجعه کنید.)

 

مزایای لیپولیزلیزری با MPX نسبت به روشهای دیگر درمان چاقی موضعی:

 

    درد کمتر

    ترشحات کمتر

    کبودی کمتر

    سوراخ های ورودی کمتر و کوچکتر

    بهبود افتادگی پوست

    نتیجه یکدست تر و یکنواخت تر

    کاهش احتمالی پستی و بلندی های سطح پوست

 

 پس از عمل از انجام لیزر و تری اکتیو برای تسریع بهبود و کاهش دوران فروکش کردن ورم و کمک به سفت تر شدن پوست استفاده می شود.

 

ویزای کار در استرالیا

 

ویزای کار مهندسین فارغ التحصیل از دانشگاه های تهران و امیر کبیر

 

کشور استرالیا به فارغ التحصیلان دانشگاه های تهران و امیر کبیر (پلی تکنیک تهران) جهت کسب سابقه کاری، ویزای کار اعطا می نماید.

 

طبق رتبه بندی استرالیا در مورد دانشگاه های ایران، فقط دو دانشگاه تهران و امیر کبیر (پلی تکنیک تهران) به عنوان دانشگاه معتبر شناخته شده است و این ویزا تنها شامل مهندسین متقاضی مهاجرت به استرالیا می گردد.

 

مدت اعتبار این ویزا 18 ماه بوده و کلیه دارندگان آن می توانند پس از کسب 18 ماه سابقه کاری، 5 امتیاز جهت اخذ اقامت دائم کسب نمایند و  اقامت خود را برای همیشه  و مهاجرت به استرالیا تمدید نمایند.

 

این ویزا، به عنوان بهترین روش مهاجرت به استرالیا به فارغ التحصیلان دانشگاه های تهران و امیرکبیر( پلی تکنیک تهران) توصیه می گردد.

 

 

 

ویزای کار فارغ التحصیلان از استرالیا

 

این ویزا که دارای ساب کلاس 485 می باشد، مختص دانشجویانی است که از یکی از دانشگاه های استرالیا فارغ التحصیل شده اند.

 

افرادی که از دانشگاه های استرالیا فارغ التحصیل شده اند و تصمیم دارند اقامت خود را در استرالیا تمدید نمایند، می توانند برای ساب کلاس 485 درخواست نمایند.

 

مدت اعتبار این ویزا 18 ماه می باشد و به فارغ التحصیلان کلیه رشته های دانشگاه های استرالیا این امکان را میدهد که با کسب 18 ماه سابقه کاری، امتیاز خود را برای کسب اقامت دائم افزایش دهند.

 

 شایان ذکر است 18 ماه سابقه کاری این فارغ التحصیلان در استرالیا معادل کسب 5 امتیاز برای اخذ اقامت دائم می باشد.

 

 

 

ویزای کار استرالیا- ویزای 457

 

این ویزا از 1 تا 4 سال می تواند اعتبار داشته باشد.

 

ویزای 457 شرط سنی دارد و سن متقاضی باید زیر 40 سال باشد.

 

این ویزا برای اقامت در استرالیا و مختص افرادی است که دارای تخصص و مهارت و تجربه کاری مرتبط می باشند و مدارک جهت ارزیابی به اداره ارزیابی استرالیا فرستاده می شوند.

 

نمره آیلتس مورد نیاز برای شخص متقاضی IELTS 5  در هر مهارت می باشد.

 

در ویزای کار استرالیا متقاضی موظف به پیدا کردن کارفرما می باشد و هزینه اداره مهاجرت بر عهده کارفرمای معرفی شده توسط متقاضی می باشد.

 

 در صورت از دست دادن کارفرما، متقاضی موظف به معرفی کارفرمایی جدید ظرف مدت 90 روز به اداره مهاجرت استرالیا می باشد.

 

ارتباط نوع نمایشگاه و غرفه سازی

 

طراحی و ساخت غرفه

 

غرفه الگویی از کار شرکت است. همانطور که هر چه ماکت یک ساختمان یا یک کالا استادانه طراحی شده باشد، به همان نسبت واقعیت آن ساختمان یا آن کالا را بهتر منعکس می سازد.

 

به همین ترتیب غرفه سازی نمایشگاهی ، باید به شکلی طراحی شود که مثل یک ویترین «فلسفه وجودی» و موضوع فعالیت شرکت را به نمایش بگذارد.

 برای تحقق این  منظور باید تا آنجا که ممکن است از تمام جاذبه های دیداری و شنیداری جهت بالا بردن دقت بازدیدکنندگان استفاده گردد.

اندازه غرفه

 

تعیین اندازه غرفه، کاری ذوقی و از روی سلیقه نمی باشد. بزرگی غرفه به اعتبار شرکت اضافه نکرده و کوچک بودن آن نیز از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نمی باشد.

برای تعیین اندازه غرفه می توان معیارهای ذیل را مورد توجه قرار داد:

 

- ماهیت و مقدار کالا

 

- تعداد شرکت کنندگان

 

- تعداد بازدید کنندگان

 

- فعالیت های پیش بینی شده در غرفه (مذاکره- فروش- نمایش فیلم و…)

 

- ملزومات مورد نیاز غرفه (میز- یخچال…)

 

- وسعت غرفه های جانبی: غرفه ای به وسعت 60 متر مربع در میان غرفه های 25 متری، بزرگ جلوه می کند اما در کنار غرفه ای به وسعت 200 متر ناچیز به نظر می رسد.

 

محل غرفه

 

برای تعیین محل غرفه  می باید به نکات زیر توجه نمود:

 

1- نمایش ماشین آلات سنگین در فضای باز مناسب تر است

 

2- محل غرفه در قسمت پر رفت و آمد سالن باشد.

 

3- تا جائی که ممکن است غرفه در مقابل درب های ورودی سالن باشد.

 

4- سمت راست درب ورودی سالن برای انتخاب غرفه مناسب تر است چون معمولا بازدیدکنندگان پس از ورود به سالن از سمت راست شروع به بازدید می کنند.

 

5- غرفه مشرف به راهروی اصلی باشد.

 

6- محل غرفه پشت پلکان یا ستون های بزرگ قرار نگیرد.

 

7- در صورت امکان محل انتخاب شده، بیش از یک بر داشته باشد.

 

8- قبل از انتخاب محل غرفه در سالن، در صورت امکان باید نسبت به همسایگان اطلاعاتی کسب کرد

 

 تقسیم بندی فضای غرفه

 

برای اینکه از فضای موجود حداکثر استفاده شود و کارکنان و بازدیدکنندگان از راحتی کافی برخوردار باشند، لازم است غرفه بر اساس نقشه دقیق و حساب شده ای تقسیم بندی شود. مشورت با متخصص برای چنین کاری بسیار مفید خواهد بود.

 

چگونگی تقسیم بندی غرفه  و همین طور تجهیزات نمایشگاهی می تواند بسته به نوع فعالیت شرکت ها و اهداف آنها از شرکت در نمایشگاه متفاوت باشد.

 

در مجموع فضای غرفه می تواند به بخش های زیر تقسیم شود:

 

1- فضای لازم برای نمایش کالا

 

2- قسمت اطلاعات

 

3- فضای نمایش تصویری

 

4- میز کامپیوتر

 

5- میز و صندلی و مبلمان جهت پذیرایی از میهمانان

 

6- اتاق مذاکرات و مشاوره

 

7- آشپزخانه یا آبدارخانه

 

8- انبار

روش جدید مهاجرت به کانادا در کمتر از ۱ سال

 

مهندسان، سرمایه گذاران، صاحبان بیزینس و تجارت، پزشکان و داروسازان، صاحبان رستوران ها، هتلداران، هنرمندان و … می توانند از طریق این روش مهاجرت به کانادا  در کمتر از یک سال و بدون نیاز به ارایه مدرک زبان در هنگام تشکیل فایل، برای خود و خانوادشان اقامت کانادا را دریافت نمایند.

 

متقاضیان می توانند با ارایه مدارک بیزینسی، کاری و یا تخصصی خود از طریق برنامه تخصصی بریتیش کلمبیا (British Columbia Skilled Workers) و تنها با پرداخت ۱۲۵٫۰۰۰ دلار کانادا به این کشور مهاجرت کنند.

 

با استفاده از روش تخصصی بریتیش کلمبیا که از زیر مجموعه های روش های مهارتی بریتیش کلمبیا (British Columbia Skilled Immigration Stream) می باشد، شما می توانید در کمتر از ۱ سال به کانادا مهاجرت نمایید.

 

در این روش شرکت ها بر اساس توانایی های شما کارفرمایی در کانادا پیدا کرده که به تخصص شما نیاز داشته باشد.

سپس درخواست شما جهت مهاجرت به کانادا به اداره مهاجرت استان بریتیش کلمبیا ارسال می شود. پس از دریافت تاییدیه های لازم، شرکت همزمان هم برای دریافت ویزا و هم برای اقامت در کانادا دایم شما و خانوادتان اقدام خواهد کرد.

 

هزینه های کلی این روش ۱۲۵٫۰۰۰ دلار کانادا بوده که به چندین بخش تقسیم شده و شامل حق الوکاله شرکت نیز می شود.

ریز هزینه ها و نحوه پرداخت در زمان مشاوه حضوری به متقاضی اعلام خواهد شد.

 

به دلیل پیچیدگی های این روش و سختی پیدا کردن کارفرمایی که نیاز به تخصص متقاضی در این استان دارد، شرکت ها که روش تخصصی استان بریتیش کلمبیا را در اختیار متقاضیان در ایران قرار داده و این برنامه در حال حاضر سریع ترین روش کسب اقامت کانادا می باشد.

علائم تجاری ممنوع کدامند؟

انتخاب و ثبت علامت تجاری تابع شرایط خاصی است که در قوانین کشورهای مختلف با توجه به عرف جامعه، عفت عمومی، اخلاق حسنه، مصالح کشور و رعایت مسائل مذهبی و اخلاقی محدودیت‌هایی برای آن در نظر گرفته شده است.

 

به موجب ماده ٥ قانون، ثبت علائم و اختراعات زیر ممنوع است:

 

علامت هلال احمر، نشان و آرم‌های دولت ایران

پرچم رسمی ایران با علامت مخصوص جمهوری اسلامی و شعار الله اکبر

پرچم‌های منتسب به دولت و کشور ایران و هر پرچم منع شده توسط دولت ایران

علامت تجاری موسسات رسمی مانند هلال احمر، صلیب سرخ، رجاء، همراه اول و نظایر آن

کلمات و یا عباراتی که موهوم انتساب به مقامات رسمی ایران باشد از قبیل دولتی، ایران و امثال آن‌ها

 

واژه‌های عام:

 

به عنوان مثال کلمه "رایانه" و یا " کتاب" به تنهایی غیرقابل ثبت هستند، زیرا این کلمات واژه‌هایی عام برای کلیه محصولات با این نام هستند و نمی‌توان استفاده از این کلمات را انحصاری نمود.

 

واژه‌های توصیف کننده ( صفت‌ها):

 

این کلمات معمولا به منظور توصیف محصولات و اجناس به کار می‌روند. مثلا ثبت برند " خوشمزه" برای انواع خوراکی به تنهایی و بدون پسوند قابل ثبت نخواهد بود، به دلیل اینکه کلمه خوشمزه می‌تواند توصیفی از تمام محصولات خوراکی محسوب گردد، بنابراین پذیرش انحصاری نمودن کلماتی چون "خوشمزه"، "شیرین" و ... از جانب اداره مالکیت امری ناعادلانه در حق سایر تولید کنندگان محصولاتی با این توصیفات خواهد بود.

 

واژه‌های توصیفی و کیفی:

 

واژهایی چون «عالی»، «بلند»، «زیبا» و ... به تنهایی مورد قبول واقع نخواهند شد. در صورت تمایل به استفاده از کلمات توصیفی مانند کلمات مذکور بایستی آنها را با کلمات و اسامی خاص دیگری به صورت بخشی از یک علامت و آرم خاص ترکیب نمود.

در این‌گونه موارد در خصوص بخش کلمه توصیفی حق استفاده انحصاری نخواهد بود و حق استفاده انحصاری تنها به ترکیب ثبت شده منحصر خواهد بود.

 

علائم گمراه کننده (فریب دهنده):

برخی از علائم و اسامی تجاری هستند که مصرف‌کننده را راجع به کیفیت محصول، ماهیت آن، مبدأ جغرافیایی و محل تولید محصول به اشتباه انداخته و فریب می‌دهند.

 به عنوان مثال ثبت علامت تجاری جهت عرضه انواع شیره خرما و انگور با تصویر زنبور عسل مردود خواهد شد، به دلیل اینکه درج چنین تصویری بر روی محصول شیره خرما و انگور موجب ایجاد تصور اشتباه و گمراهی مصرف کنندگان خواهد شد و خریداران ممکن است چنین محصولی را با تصور عسل خریداری نمایند.

 

علائم خلاف نظم عمومی و اخلاق حسنه:

 

به طور کلی کلمات و تصاویر نقض کننده موازین، هنجارهای اخلاقی، عرفی و مذهبی جامعه غیر قابل ثبت خواهند بود.

 

پرچم‌، نشان‌های سلطنتی، علائم رسمی دولتی و نشان‌ کشور و سازمان‌های بین المللی که نمونه‌ آنها به دفتر بین‌المللی سازمان جهانی مالکیت معنوی (wipo) اعلام شده به طور معمول قابل ثبت نیستند مگر اینکه مجوز مراجع صلاحیت دار بین المللی داشته باشند.

 

همچنین عین یا مشابه نشان نظامی‌، پرچم‌ یا سایر نشان‌های مملکتی، نام، نام اختصاری یا حروف اول یک نام یا نشان رسمی متعلق به کشور، سازمان‌های بین دولتی یا سازمان‌هایی که تحت کنوانسیون‌های بین‌المللی تأسیس شده‌اند، حتی در صورتی که علامت موارد مذکور قسمتی از علامت و برند ارائه شده برای ثبت باشد. این علائم و برندها تنها در صورتی قابل ثبت خواهند بود که مقام صلاحیت‌دار کشور مربوط یا سازمان ذیربط اجازه استفاده از آن را صادر نمایند.

 

همچنین موارد زیر نیز قابل ثبت نخواهند بود:

 

در صورت تشابه زیاد علامت و ثبت برند دو موسسه به طوری که کالا و خدمات دو موسسه از هم قابل تمایز نباشند.

علامت یا نام تجاری‌ای که عینا یا به شکلی گمراه کننده مشابه یا ترجمه علامت یا نام تجاری برای همان نوع کالا، خدمات و طبقه، اما متعلق به موسسه یا فرد دیگری باشد.

عین علامتی که پیش از این به نام شخص یا شرکت دیگری ثبت شده باشد، و یا شخص دیگری قبلا تقاضای ثبت داده و تاریخ ثبت تقاضای آن فرد مقدم باشد و یا دارای حق تقدم ثبت باشد( علامت پیش از این متعلق به او بوده و از تاریخ انقضای آن بیش از 6 ماه نگذشته باشد.)

 درباره همان کالا یا خدمات و یا جهت کالا یا خدماتی که با مورد ثبت شده مشابهت داشته باشد و ثبت آن موجب اشتباه و گمراهی گردد.